Kill me with your ...microphone!

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να προσφέρω στον τόπο μου από την μικρή ερασιτεχνική μου γωνιά.
Αυτά σκέφτομαι όταν λέω "Ναι" σε εκδηλώσεις που μόνο σκοπό έχουν την πολιτιστική αγκαλιά του νησιού μας. Μετά έρχεται η κρυάδα σε 'μένα. Όταν ψάχνω να βρω τι θα πω και τι θα κάνω. Πως θα τους κάνω να περάσουν καλά και αν θα τους αρέσει. Αν θα γίνω προσβλητικός ή αν θα περάσω κάποια ανεξήγητη γραμμή σάτιρας. 
Όλα αυτά μου φέρνουν ένα πολύ όμορφο δημιουργικό άγχος και απολαμβάνω την κάθε στιγμή του. Το κείμενο που γράφω, τα ερεθίσματα που παίρνω ή τις κινήσεις από τους ανθρώπους που παρατηρώ με γεμίζουν με ιδέες και χαμόγελο. Πάντα με τον ίδιο σκοπό...Την απόλαυση του θεάματος από το κοινό. 
Η Ελίνα Μαλάκη (Δασκάλα Latin & Oriental) & η Βάγγελιώ Γούτα (Δασκάλα Zumba) ετοιμάσαν μια πολύ ωραία εκδήλωση αφιερωμάνη στην Γυναίκα στις 2 Μαϊου 2014. Ο Πολ.Συλ."Πολύγνωτος Βαγής" της Ποταμιάς Θάσου αρωγός και πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να ψυχαγωγήσει τα μέλη του, παραχώρησε τον χώρο του Ταρσανά στην Σκ.Ποταμιά για την εκδήλωση. Εξάλου τα μαθήματα Latin, Zumba & Oriental όπως και ζωγραφικής, θεάτρου κ.α γίνονται υπό την σκέπη και αιγίδα του Συλλόγου. 
Τα κορίτσια πραγματικά κάνανε πολύ όμορφη και σκληρή δουλειά με αποτέλεσμα 
....Πολλά χαμόγελα.




 και κάπου στην μέση του προγράμματος ...έφτασα κι εγώ...και έκανα αυτό!!!